Jak zamawiać
Zamówienie prosimy wysłać przy pomocy tej strony i zakładki TWOJE KONTO.
W zamówieniu należy podać koniecznie: typ produktu i jego ilość, adres dostawy (nazwisko i imię klienta, nazwę firmy, kod, miasto, ulica, ew. dane wymagane na fakturze VAT, jeżeli chce się ją otrzymać). Osobno należy podać nazwisko zamawiającego i jego nr telefonu (wymagane przez DPD) i adres e-mail w celu potwierdzenia zamówienia. Można oczywiście dodać wszelkie uwagi dotyczące zamówienia np. termin dostawy, wersja prostownika itd.
Otrzymane zamówienia są ZAWSZE potwierdzane z naszej strony odpowiedzią koordynatora sprzedaży wysyłkowej: e-mailem lub telefonicznie.
Koordynator sprzedaży wysyłkowej tel. +48 509 360 178
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy odesłać go na nasz adres.
Wady wykryte podczas eksploatacji załatwiamy zgodnie z przepisami o gwarancji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.
patrz: REKLAMACJE I ZWROTY