Reklamacje i zwroty

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy odesłać go na nasz adres.
Wady wykryte podczas eksploatacji załatwiamy zgodnie z przepisami o gwarancji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.

PRZED WYSYŁKĄ REKLAMOWANEGO PROSTOWNIKA NALEŻY KONIECZNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NASZYM KONSULTANTEM (tel.: 509 360 178, lub mailem: sklep@semi.com.pl) W CELU WYJAŚNIENIA PRZYCZYNY REKLAMACJI. W 95% REKLAMACJE ZWIĄZANE SĄ Z NIEWŁAŚCIWYM DOBOREM PROSTOWNIKA DO PARAMETRÓW ŁADOWANEGO AKUMULATORA.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kartę gwarancyjną z opisem podstawy reklamacji (występującej wady). Produkt naprawimy lub wymienimy na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy nabywcy do wyboru inny, dostępny w naszym sklepie towar lub zwrócimy pieniądze.

ZWROT TOWARU 14 DNI OD ZAKUPU. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie nosi oznak użytkowania oraz zostanie odesłany w komplecie (wraz z kartą gwarancyjną i fakturą VAT lub paragonem). Gwarantujemy zwrot pieniędzy równy wartości zakupionego u nas produktu. Pieniądze zwracamy przelewem. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku braku kompletności zwracanego produktu zwrot pieniędzy zostaje wstrzymany do czasu otrzymania pozostałych elementów wchodzących w skład produktu.